Klacht: geen beeld sinds februari

op 18 april 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ik had canaal digitaal opgezegd. ik vond het te duur. ze hebben mij omgerpaat met een eenvoudiger abonnement
sinds de omschakeling geen beeld meer . wel veel gebeld.

ik zou tevreden zijn als het weer werkte zoals eerder voor heel veel jaren terug werkte het altijd goed.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Cnossen Venema, Wat naar dat u sinds de omschakeling van EntertainmentHD, naar FamilieHD zoveel problemen ervaart met de ontvangst van de zenders. In het systeem kan ik inderdaad terugzien dat u hier al enkele malen over gebeld heeft, zo te lezen zonder resultaat. Om uw signaalproblemen correct te kunnen analyseren, zullen er wat controles moeten worden uitgevoerd. Dit gaat het makkelijkst via telefonisch contact. Uiteraard stel ik daarbij voor dat ik u bel, zodat we een en ander kunnen bespreken. Graag verneem ik van u een gepast moment, waarop ik u kan bereiken. Met vriendelijke groeten, Alexander Webcare CanalDigitaal

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Cnossen Venema,

Op 19 april 2016 hebben we getracht uw klacht op te lossen, echter hebben wij niets meer mogen vernemen.

We zullen bij dezen de klacht sluiten.

Indien u toch nog vragen en/of opmerkingen heeft, vragen we u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-9323. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00.

Janet
Webcare CanalDigitaal