Klacht: geen beeld

op 14 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb geen beeld. Diverse keren gemaild en gebeld. Alles uitgevoerd zoals ze zeiden en nog steeds geen beeld. Laatste gesprek duurde 22 min en nog steeds geen oplossing. De enige oplossing is een monteur inhuren à € 70 per uur of het kastje terugsturen…… Alle moeite en telefoonkosten en geen oplossing…..waardeloos.

Als ik weer beeld heb op mijn tv

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte mevrouw Remijn-van Mechelen, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw installatie. In het systeem is inderdaad te zien dat er meerdere keren telefonisch contact is geweest over dit onderwerp en hebben we meerdere dingen geprobeerd uit te voeren om dit probleem te verhelpen. Helaas heeft geen van de opties geholpen en kunnen wij u op afstand niet meer voor u betekenen dan dat we reeds hebben gedaan. Vandaar dat de opties die overblijven inderdaad zijn om er een monteur bij te halen of de ontvanger te retourneren zodat we deze kunnen controleren en eventueel repareren. Uiteraard zouden we dit zelf ook graag anders zien, vanwaar ook onze excuses voor deze situatie. Hopende u voor nu voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Janet Webcare CanalDigitaal

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 november 2016 om 17:21 geantwoord