Klacht: Geen antwoordnummer voor retour sturen niet passende schoenen

op 05 augustus 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb sportschoenen voor mijn zoon besteld bij Perry Sport, maar helaas passen ze niet. Nu wil ik de schoenen retour sturen maar blijkt dat ik ze óf in een winkel moet terugbrengen (die niet meer zit in mijn buurt in Zuid Limburg!) of ik moet zelf de retourkosten betalen. Dat is toch niet meer van deze tijd? Wanneer je bestelt in een webshop, zeker een product als schoenen, die je echt moet passen. Ik vind dit niet netjes. Wie bestelt er nu schoenen als je weet dat je sowieso kosten moet betalen als ze niet passen, daar kun je als klant toch niets aan doen? Dan ga ik wel naar een andere webshop die retour gratis verzorgt. Genoeg aanbod!

Antwoordnummer of andere oplossing zodat ik de schoenen gratis kan retourneren. Wanneer dit niet opgelost wordt zal ik in elk geval nooooit meer iets bestellen bij Perry.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella Curfs