Klacht: Geen antwoord van ACTUA

op 08 april 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stuur al 2 weken een mail naar Actua diensten ivm een gsm dat nietmeer werkt, maar ik krijg geen antwoord van ACTUA. Al verschillende manieren geprobeerd (gebeld, gemaild, ….) NIETS

Gewenste Oplossing:

Wanneer een antwoord is ven ACTUA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Actua Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 06 juni 2016 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Toestel is total loss verklaard. Daarna maximale vergoeding van Actua ontvangen. E.e.a. is inmiddels afgewikkeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmet Altunbay