Klacht: Geen antwoord op waar is pakketje!!!

op 15 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht nu al een week, op me pakketje die verstuur werd via de Kiala services. Die zou onderweg zijn van het sorteercentrum in Nederland, naar het aan gegeven Kiala punt. Dit is een week geleden. Ik heb 4 keer een mailtje verstuurt naar Kiala, via hun website. Maar geen antwoord gekregen. Ik ben zelfs op zoeken gegaan naar een telefoonnummer, maar elk telefoonnummer was opgeheven. Ik eis van Kiala dat ze het pakketje op de opgegeven Kiala punt brengen of de waarde van het pakketje (€140) over maken naar mijn bankrekening. Ik heb nooit problemen gehad met de services van Kiala, maar dit is echt gewoon uit belachelijk. Als dit niet snel word opgelost, is dit ook de laatste keer dat ik gebruik maak van Kiala.

Het pakketje leveren naar de juiste aangegeven Kiala punt of de waarde van het pakketje (€140) overmaken naar mijn bankrekening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr Spawn