Klacht: geen antwoord op simpele vraag van Samsonite contactformulier (2x)

op 08 maart 2020 over Samsonite in de categorie Tassen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen jaar november koffer gekocht; tijdens vakantie in december slot kapot, laten maken in Hanoi, daarna nogmaals 2x kapot. Inmiddels is slot in Nederland vervangen.
Op de vraag: wat te doen wanneer slot weer kapot gaat in the middle of nowhere krijg ik maar geen antwoord. Dealer verwijst naar klantenservice Samsonite.

Samsonite lijkt een A merk, ik vind achter in het alfabet beter passend.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik antwoord krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsonite

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsonite nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Huberts