Klacht: Geen antwoord op mijn vraag

op 31 maart 2017 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

Ik heb op 22 januari per e-mail een vraag gesteld en ondanks 3 herinneringse-mails en 2x bellen nog altijd geen antwoord gekregen op die vraag.

Ik wil antwoord op mijn vraag:
\"Afgelopen donderdag is de kabel voor mijn zonnepanelen aangelegd via de aansluiting van de droger. Bij vertrek van de installateur brandde het lampje van de drogeraansluiting.

Inmiddels heb ik een was gedraaid en gedroogd. Bij het aanzetten van de wasmachine ging het lampje van de drogeraansluiting uit. Het is niet meer aangegaan. Het touwtje om aan/uit te schakelen is niet meer aanwezig.

Is het normaal dat het lampje nu uit is?\"

Het lampje gaat op eigen gelegenheid aan/uit, onafhankelijk van het gebruik van de droger.

Reactie van de melder van de klacht ldegroodt

5 maanden geleden - Zonneplan heeft nooit gereageerd op dit bericht hier. Na een maand contact met hen opgenomen en het blijft drama. Het kostte 3 afspraken om bij Zonneplan een installateur te vinden die de zonnepanelen kon installeren (terwijl ze de hele wijk met dezelfde huizen al hadden gedaan). Hoewel ik iedere keer duidelijk zeg dat ik niet gebeld wil/kan worden en niet kan bellen, ontvang ik steeds mail: 'Wij hebben u geprobeerd te bellen, niet gelukt, bel ons'. En als ik herhaal dat ik per mail antwoord wens, is de reactie: 'Wij willen een afspraak maken om de panelen te installeren', terwijl de panelen al 4 maanden geleden geïnstalleerd zijn. Ze luisteren niet. Komen niet verder dan standaardteksten. Valt niet mee te praten. Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag.

Alle klachten die gemeld zijn door ldegroodt