Klacht: Geen antwoord op mijn vraag

op 07 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn ouders zitten in het buitenland op bezoek bij mijn zus. Nu is mijn vader daar in het ziekenhuis beland met een ernstige longontsteking. Mijn moeder heeft in het ziekenhuis gebruik gemaakt van een wi-fi hotspot. Nu blijkt dat die hotspot normaal gesproken alleen bruikbaar is wanneer je er voor betaald. Mijn ouders hebben een tele 2 prepaid mobiel. Ik heb gebeld met tele 2 met de vraag of er buiten de prepaid kosten mogelijk andere kosten in rekening worden gebracht door de buitenlandse provider. De vraag was of dat überhaupt mogelijk was. Meneer Kribs (of Krips) wilde mij daar geen antwoord op geven aangezien ik niet alle info van mijn ouders kon geven. Het is echter een algemene vraag die ook beantwoord kan worden zonder dat het verhaal van mijn ouders erbij komt kijken. Ik heb op 10 manieren de vraag proberen te stellen maar meneer bleef staccato dezelfde zin herhalen alsof hij een computer was, dat ik de laatste 3 cijfers van hun rekeningnummer moest geven, Die heb ik niet en is ook niet nodig bij het beantwoorden van de vraag. Ik ben in shock van dit zeer klantonvriendelijke gedrag. Helemaal door de situatie van mijn ouders, mijn moeder durft nu de wifi niet meer te gebruiken daar waardoor ze niet meer kan appen.

Excuses en een antwoord op mijn vraag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heit