Klacht: Geen antwoord bij ‘Vraag en antwoord’ plus geen batterij bij horloge

op 27 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb al tweemalig een vraag gesteld bij vragen en antwoorden. Hier zeggen zij dat deze meestal binnen 1 werkdag worden beantwoord. Mijn vraag staat al 8 werkdagen open en ik heb hier nog steeds geen enkele reactie op gehad.
Mijn probleem is namelijk dat mijn vrouwen diamante witte wijzerplant pu band quartz analoog horloge niet werkt, ik denk doordat er geen batterij bij geleverd is. Als ik zelf een batterij moet ik verzorgen vraag ik hun watvoor soort hierin moet want ik kan de goede niet zelf vinden.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet.
N. Pijnenburg

- of een nieuw horloge die wel werkt
- of een batterij die wordt opgestuurd omdat deze erbij had horen te zitten
- of een duidelijk antwoord waarin zij kunnen bewijzen dat ik zelf voor de batterij moet zorgen en welke batterij hier dan in zou moeten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:33 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nelepijnenburg@hotmail.com