Klacht: Geen antwoord

op 29 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Per mail schade aan telefoon gemeld. Kreeg een antwoord per mail terug:
Ik moest een 8 cijferig verzekeringsnummer opgeven.
Dit heb ik direkt gedaan. Dat was op 4 augustus.
Sindsdien heb ik geen antwoord meer gekregen.
Ik betaal 8€ per maand.
Het op de site vermelde telefoonnummer van EWP is niet in gebruik(??)

Wanneer ik antwoord heb gekregen en er verteld wordt hoe en waar ik moet zijn om de telefoon van mijn dochter te laten repareren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 20 januari 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw Bot,
Dank voor uw bericht. Volgens onze informatie bent u inmiddels met de juiste afdeling in contact gekomen en is uw schade behandeld. Bij toekomstige schadegevallen of diefstal kunt u gewoon rechtstreeks bellen met 088-2500600 of mailen naar service.nl@wertgarantie.com. Uw schade- of diefstalmelding wordt dan direct in behandeling genomen.

WERTGARANTIE

Heeft op 23 januari 2017 om 13:13 geantwoord

De oplossing heeft lang op zich laten wachten. Als je mailt, krijg je geen antwoord, als je belt, weet de klantenservice inhoudelijk niets.
Uiteindelijk kwam er een toestel, maar niet de samsung s7, maar S6
Pas na een boos telefoontje van mij, om verdere stappen te ondernemen, werd het pas opgelost. En kon ik de s6 nruilen voor de s7
Waarna ik ook nog een telefoontje kreeg van EWP, of ik soms een iPhone retour had gedaan, omdat die bij hen was aangekomen ipv de S6 die ik had meegegeven.
Ik heb inmiddels mijn verzekering opgezegd en zal niemand adviseren bij EWP nog iets te laten verzekeren

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Bout