Klacht: Geen antwoord

op 29 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Per mail schade aan telefoon gemeld. Kreeg een antwoord per mail terug:
Ik moest een 8 cijferig verzekeringsnummer opgeven.
Dit heb ik direkt gedaan. Dat was op 4 augustus.
Sindsdien heb ik geen antwoord meer gekregen.
Ik betaal 8€ per maand.
Het op de site vermelde telefoonnummer van EWP is niet in gebruik(??)

Wanneer ik antwoord heb gekregen en er verteld wordt hoe en waar ik moet zijn om de telefoon van mijn dochter te laten repareren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 20 januari 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw Bot,
Dank voor uw bericht. Volgens onze informatie bent u inmiddels met de juiste afdeling in contact gekomen en is uw schade behandeld. Bij toekomstige schadegevallen of diefstal kunt u gewoon rechtstreeks bellen met 088-2500600 of mailen naar service.nl@wertgarantie.com. Uw schade- of diefstalmelding wordt dan direct in behandeling genomen.

WERTGARANTIE

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Bout