Klacht: Geen antwoord

op 29 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per mail schade aan telefoon gemeld. Kreeg een antwoord per mail terug:
Ik moest een 8 cijferig verzekeringsnummer opgeven.
Dit heb ik direkt gedaan. Dat was op 4 augustus.
Sindsdien heb ik geen antwoord meer gekregen.
Ik betaal 8€ per maand.
Het op de site vermelde telefoonnummer van EWP is niet in gebruik(??)

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik antwoord heb gekregen en er verteld wordt hoe en waar ik moet zijn om de telefoon van mijn dochter te laten repareren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 20 januari 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bot,
Dank voor uw bericht. Volgens onze informatie bent u inmiddels met de juiste afdeling in contact gekomen en is uw schade behandeld. Bij toekomstige schadegevallen of diefstal kunt u gewoon rechtstreeks bellen met 088-2500600 of mailen naar service.nl@wertgarantie.com. Uw schade- of diefstalmelding wordt dan direct in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,
WERTGARANTIE

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Bout