Mijn Klacht:
Afgelopen zondag heb ik een code gezocht voor mijn dochter en heb de app geopend.
Wij konden de korting niet activeren, dus heb de app weer afgesloten. Nu blijkt dus dat daardoor mijn account geactiveerd is.
Het gevolg is nu, dat ik a.s. woensdag een box voor drie dagen (geen idee voor hoeveel personen) geleverd ga krijgen, die ik niet wil en ik ben ook niet thuis!!
Ook de samenstelling van de box hiervan is voor mij onbekend, maar durf niet meer te kijken omdat ik bang ben aan nog meer boxen vast te zitten.
Dit bericht dat ik het kreeg zag ik de volgende dag (vandaag) in de mail staan.
Ik heb direct contact opgenomen met Hello Fresh, maar dit is dus niet meer te annuleren??
NEE DUS!! Ik had de voorwaarden moeten lezen en daar staat in dat je dus direct een box besteld bij het activeren van de app.
Het is dus eigen schuld, dikke bult.
Er wordt ook niet aangeboden iets anders te kunnen doen, misschien op een latere datum, (voor deze week zijn de boodschappen al thuisbezorgd bij ons).
Maar helemaal niks van dit alles, geen consessies. Gewoon betalen en aannemen die box.
Ook is het raar dat je direct ergens aan vast zit, zonder dat daar een bevestiging voor gevraagd wordt.
Ik zou dus maar eens wat aan de vriendelijkheid van de site doen!!
En oh ja, je kan niet mailen, je kan alleen maar bellen, die schepen je gewoon af of chatten. Ook dat is heel klant onvriendelijk.
Dit is n.l. een serieuze klacht!!
Ik zit nu dus aan een box vast die ik niet wil, niet weet wat ik krijg en heb dit maar te accepteren.
Ik wil hier dus vanaf, het is heel kort dag, maar gezien ik niet thuis ben, kan en zal ik (ook niet bij de buren) deze box kunnen accepteren.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik een annulering kan doen en dat de site daarna gewijzigd wordt (ook voor andere mensen)
ER hoeft dus geen box geleverd te worden op mijn adres.
