Klacht: Geen airco in Grimaldiboot

op 10 augustus 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Geachte heer mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen.
Wij kwamen er via een Italiaan achter dat de airco defect was.
Personeel van Grimaldi deed of hun neus bloedde.
Wij hebben veel betaald voor dit vrachtschip. We hadden al ingecheckt en wij zijn niet op de hoogte gebracht van de vertraging. Dat is niet zo erg, maar dat de defecte airco is verzwegen is allerminst kwalijk te noemen.
Wij hebben rond gevraagd en uiteindelijk gaf iemand die daar alles in banen leidde toe dat de airco defect was en dat het niet gemaakt ging worden.
Het is uiterst gevaarlijk met de hitte die er was om met 2 kleine kinderen aan boord te gaan.
Wij hadden op zijn minst op de hoogte gesteld moeten worden.
Wij hadden gelijk uitgecheckt en konden naar ons geld fluiten. Maar het risico om met deze boot te gaan was te groot. Geld is belangrijker dan mensenlevens voor Grimaldi.
Wij zijn met de auto zelf terug gegaan richting Livorno. Wat ook weet extra geld heeft gekost.
Ben echt teleurgesteld. Ik verwacht ook actie van u kant om ons hierin te compenseren.
Het is allemaal te gek voor woorden.
Voelde mij net vee.
De man met het hesje aan die alles in goed banen leidde zei nog tegen ons dat het een goede keus was om niet in de boot te stappen. Hij vond het een groot risico.
Wij hebben dit nog nooit meegemaakt.
Een woord verschrikkelijk.
Ps Directferries is moeilijk of niet te bereiken en ik kan geen e-mailadres vinden vandaar via klacht.nl

Mvg,

A Persijm

Als er naar geluisterd wordt en er wel een tegemoet koming komt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AbPersijn