Klacht: Geen airco en (hygiënisch) watervoorziening

op 27 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

nadat maandenlang de airco kapot was bij fit for free Haarlem spaarneboog, is er nu het volgende probleem. De warerkraan is qeggehaald. De enige kraan waar bijna 7000 leden gebruik van maken. We hebben te horen gekregen dat het ook niet vervangen gaat worden en dat we maar in de toilet water moeten halen.

Vanwege de drukte savonds is de toilet vaak bezet en sta je in de rij voor water. Dit is erg irritant tijdens het sporten of een les! Daarnaast is het erg onhygiënisch dar zoveel leden afhankelijk zijn van 1 kraan die eigenlijk bedoeld is om je vieze handen te wassen. Daarnaast hebben de heren ook een kraan op de wc. (Dit biedt fitforfree als oplossing) maar zoals je begrijpt gaan de dames niet naar de kraan bij de herenkleedkamer of toilet. Veel mannen klagen nu ook al, en dat zal dan alleen maar erger worden.

Waarom wordt het probleem niet gewoon opgelost dmv een nieuwe kraan terug te plaatsen. We hoorde dat de leidingen niet meer hygiënisch waren maar waarom komen er geen nieuwe buizen? In deze warme zomermaanden is dit niet erg motiverend. Vooral nadat maandenlang de airco kapot was zijn er nu bij veel leden al heel wat irritaties.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 juli 2016 om 08:51 geantwoord

Beste mevrouw Hutjes, wij vinden het erg vervelend om te horen dat het verwijderen van het oude aanrechtblokje (inclusief waterkraan) tot zoveel ontstemming heeft geleid. Zoals reeds door de club gecommuniceerd is de waterkraan inderdaad verwijderd in verband met het feit dat de voorziening dermate verroest (en hierdoor erg onhygiënisch) en verouderd was. Helaas is er vanuit het management besloten om de kraan niet te vervangen aangezien men van mening is dat er voldoende overige kranen aanwezig zijn (waaronder een drietal in de dameskleedkamer) om eventueel gratis een bidon o.i.d. mee bij te vullen. Tevens is het mogelijk om een flesje water te kopen via de cola-automaat of tegen betaling koud water te tappen via de Yanga drankautomaat. Wij begrijpen dat dit niet het antwoord is waarop u wellicht had gehoopt maar helaas kunnen wij vrij weinig aan de situatie veranderen. Mocht u onverhoopt toch nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust even een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindseyhutjes