Klacht: Geen aftersales service. Wegblijven!

op 15 november 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

6 maanden geleden een Cortina e-bike bij FW gekocht. Keurig op tijd ingeleverd voor de eerste servicebeurt. Een maand geleden stopte de fiets met werken. Scherm op zwart, geen ondersteuning meer bij het fietsen.
Dit (verplicht) online gemeld bij FW. Geen reactie. Na een week gebeld, en excuses gekregen een werkorder is uitgezet naar hun service partner. Eerste voor onderzoek, en het scherm bleek kapot te zijn. Duurde nog twee weken om het onderdeel te bestellen en te leveren bij de service partner. Eindelijk naar 4 weken mijn fiets kon gemaakt worden! Maar nee, de verkeerde onderdeel is geleverd. Wederom gebeld, het gaat minimaal nog een week duren om de juiste onderdeel te bestellen, maar over verwachte reparatie termijn wil FW geen uitspraak over doen. De service partner geeft aan om mijn fiets binnen 24 uur te kunnen maken als hij zelf het onderdeel zou mogen bestellen, maar dat mag hij van FW niet. Zij kunnen het onderdeel goedkoper inslaan. FW gebeld, er blijkt geen mogelijkheid voor en leenfiets. Hiervoor moet de fiets 3 weken in onderhoud zijn bij hun hoofdkantoor in Amsterdam en niet bij een servicepartner. Kortom, verkoop gaat vlot en soepel, maar als je service nodig hebt dan heb je grote problemen.

Leenfiets voor de duur van de reparatie.
Servicepartner toestemming geven om de reparatie snel zelf te regelen.
Betere mail communicatie. Tijdens het hele proces heb ik maar een mail ontvangen te bevestiging van de reparatie verzoek.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsenwinkel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Hallo mevrouw Walker,Wat vervelend dat je in deze situatie zit. Ik kan goed begrijpen dat je de fiets graag snel weer kunt gebruiken. Excuses voor het ongemak.We kunnen helaas geen leenfiets aanbieden. Je hebt vanmorgen contact gehad met mijn collega en hij heeft je verteld wat de verwachte levertijd van het display zal zijn. Hopelijk kun je snel weer genieten van je fiets.Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchbirds