Klacht: Geen afspraken, geen levering, geen service, geen bank!

Ilhamo op 19 september 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb de afgelopen weken al een aantal keer contact gehad met uw klantenservice over de status van de bank. Op 10 augustus heb ik na 1,5 uur in de wacht gestaan een medewerker gesproken, die gaf aan dat de bank binnen nu en 2 weken geleverd zal worden. Ondertussen de oudebbank weggedaan om ruimte te maken voor de nieuwe. Op 24 augustus heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice toen gaf de medewerker aan dat de bank elk moment aan zou komen en zodra deze binnen is worden wij opgebeld voor de levering. 2 weken verder heb ik niks vernomen van Konfor home. Op 7 sept. nogmaals gebeld en nu krijg ik weer te horen dat het nog eens 2 weken gaat duren voordat de bank geleverd worden. Het continu aan het lijntje gehouden worden door jullie klantenservice vindt ik zeer onprofessioneel. Klachtmail verstuurd naar Konfor home GEEN REACTIE!

Op 10 sept. 2020, een smsje ontvangen met de mededeling dat mijn bank binnen is en dat ik moet bellen voor een afspraak betreft de levering. Vrijdag 11 sept. om 10:05 heb ik gebeld met jullie klantenservice en de afspraak gepland op vandaag 19 sept. De klantenservice gaf aan dat de levering tussen 10 en 6 uur zal plaats vinden.

Ik ben de gehele dag thuis geweest in afwachting van een telefoontje van Konfor home maar ik heb geen telefoontje gekregen en er is geen bezorger langs geweest. Ik heb om half 5 gebeld met jullie klantenservice deze gaf aan dat de leveringen t/m 18 uur zijn en dat er sprake is van uitloop maar dat vandaag de bank geleverd zal worden. Vervolgens hoor ik derest van middag/avond niks meer van Konfor home.

Ik vind het schandalig hoe er wordt omgegaan met de klant, Konfor home heeft geen enkele bericht gestuurd of gebeld over dat de levering vandaag niet meer zal plaats vinden. Ik heb een hele dag verspild, wachtend op een bank die uiteindelijk niet is geleverd. Bovendien dien ik als klant 100 euro te betalen voor zulke slechte bezorgservice.

Ik ben hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Mijn vorige bank is ALLANG weggedaan met het zicht op de levering van de nieuwe bank die steeds MET 2 weken geleverd werd uitgesteld. Ik zit nu zonder bank in de woonkamer en de verwachting dat ik mijn kraamtijd zonder bank zal doorbrengen is zeer groot.

De stress en spanningen die Konfor home bij mij veroorzaakt tijdens de laatste loodje van mijn zwangerschap is niet te beschrijven of uit te betalen in een vergoeding. Ik heb zo,n ontzettende spijt dat ik bij jullie een bank heb besteld voor een riante prijs van 2600 mag je wel wat verwachten van een woonwinkel! Ik zal jullie vanwege de slechte service ook niet kunnen aanraden in mijn omgeving. Ik zie op verschillende websites dat ik niet de enige ben met klachten over jullie service en omgang met klanten, er zijn meer slachtoffer geworden van jullie SLECHTE service.

Gezien ik binnenkort beval en ik in de onzekerheid zit dat er nog een bank komt voor mijn bevalling ben ik nu genoodzaakt om een tijdelijke bank te kopen. De kosten hiervoor stel ik Konfor home aansprakelijk. Daarnaast eis ik voor de verspilde tijd, slechte service en de stress die Konfor home tijdens mijn zwangerschap veroorzaakt een tegemoetkoming van Konfor home. Werkt Konfor home hier niet aan mij dan zal ik juridosche stappen, deze overeenkomst laten ontbinden en mijn aanbetaling terug eisen!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Konfor Home

Heeft op 03 maart 2021 om 13:17 geantwoord

Beste Mevrouw Ouzakar,

Wat vervelend om te lezen dat u ervaring bij Konforhome zo slecht is verlopen.

Indien u nog steeds met klachten zit, kunt u deze altijd indienen per e-mail naar [email protected] Wij gaan dan proberen het met u op te lossen.

Indien u nog andere vragen heeft kunt u het klantenservice nummer bellen.

Team Konfor Home

Alle klachten die gemeld zijn door Ilhamo