Klacht: Geen afschriften

Izichris op 18 februari 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen afschriften van gezamenlijk sindsoktobet 2020

Gewenste Oplossing:

Ontvangen afschrift

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 februari 2021 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Izichris.

Ik begrijp dat je geen afschriften meer ontvangt, maar dat graag zou willen.

Dit kun je heel gemakkelijk via Mijn ING regelen. Ik zal je uitleggen hoe je dit doet.

Je logt in op Mijn ING en klikt rechtsboven op het pijltje en daarna op 'Profiel'. Klik vervolgens op de knop 'Regelen' bij 'Je bankzaken'.

Kies onder het kopje 'Papieren afschriften' de rekening waarvoor je de afschriftfrequentie wil wijzigen, door bij de betreffende rekening op de knop 'Wijzigen' te klikken. Je krijgt nu de vraag: Wil je papieren afschriften in de post ontvangen?' Wil je geen papieren afschriften meer ontvangen, zorg dan dat de knop voor 'Papieren afschriften' grijs kleurt. Wil je wel papieren afschriften ontvangen, maar je frequentie wijzigen, volg dan de volgende stappen:

• Zorg ervoor dat de knop voor 'Papieren afschriften' oranje kleurt.

• Geef vervolgens aan hoe vaak je papieren afschriften wilt ontvangen.

• Klik vervolgens op ‘Ik ga akkoord met deze wijziging.' en klik vervolgens op 'Opslaan'.

• Je krijgt vervolgens een bevestigingsscherm van de wijziging.

Houd er rekening mee dat afschriften ontvangen kosten met zich mee kan brengen:
https://www.ing.nl/media/ING_Kostenoverzicht-betaalproducten-particulieren_tcm162-181999.pdf

Vriendelijke groet,

Margreet,
ING|Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Izichris