Klacht: Geen afrekening ontvangen – waarborg wel ongehouden

op 31 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn tijdens het weekend (lastminute) van 21 juli ll. In het vakantiepark in Cochem geweest. Wij hebben daartoe 290 € betaald, 19€ voorkeurstoelage,(alhoewel ik niet weer wat aan de chalet zo voorkeur aan was gezien deze heel basic was) en 65€ waarborg. Binnen een paar dagen na het verblijf, zouden we verwittigd worden… niks ontvangen.
Het servies van de woning was vuil en het buitenmeubilair plakte. We hebben dit zelf schoon gemaakt!
Geen lakens bij het verblijf en dus hebben we bijkomstig voor 41€ (voor een weekend) lakens gaan huren… zelf de bedden gedekt en na het verblijf ook terug afgedekt! Voor het vertrek, hebben we nog gestofzuigd.
Bij contactname blijkt dat we onze waarborg niet terugkrijgen er een chihuahua van 2 kg aanwezig was en zij de woning opnieuw gepoetst hebben. Dikke zever om gewoon de waarborg niet te moeten teruggeven! Wij hebben de woning netjes achtergelaten en bovendien, meer dan genoeg betaald voor geleverde diensten!

Gewenste Oplossing:

Mijn waarborg terug!
Men moet correct zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Roompot

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:09 geantwoord

Van 1 bed waren de lakens niet afgetrokken. Tja, daarvoor,heb ikk 1€ betaald.
Korte samenvatting: bij Roompot moet je betalen!
Reclametip: leg je portefeuille op tafel en win halen er wel uit wat we willen!

Reactie van de melder van de klacht Cindy Van Bellingen

4 maanden geleden - Niet akkoord met de oplossing en niet akkoord met de feedback! We hadden ter plaatse maar moeten klacht indienen...

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Van Bellingen