Klacht: geen afhandeling klacht, boekhouding klopt niet en brengen dubbele bedragen in rekening

op 16 februari 2017 over Dunea in de categorie Waterleidingbedrijf

de deurwaarder kwam in 2017 aangeven dat het water afgesloten werd voor een bedrag( van 2013/2014) waar ik geen berichten van dunea van gehad hebt, Ik heb het betaald met heel veel kosten en heb gevraagd aan dunea hoe het kan omdat volgens mijn weten er meer betaald is dan dat er aan verbruikskosten van het water in rekening gebracht zijn. Ik heb de debiteurenkaart opgevraagd en wat schets mijn verbazing . de nieuwe factuur die ik nog niet ontvangen heb en het nieuwe termijn bedrag staat als openstaande post en ik zie dat bedragen die betaald zijn nu pas verrekend zijn. Uitgelegd aan dunea,toen kreeg ik facturen die ze naar de deurwaarder hebben gezonden. Wat schets mijn verbazing ook die facturen zijn betaald, kijkende naar de bedragen. Tot nu toe heb ik geen reactie meer ontvangen van Dunea ook niet om mijn klachten.

Wanneer de boekingen goed gecontroleerd worden en ik mijn teveel betaalde bedrag terug ontvang en ook de kosten van de deurwaarder.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dunea

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dunea nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht kanhahen

1 jaar geleden - Dunea heeft contact met mij opgenomen en ben tot twee keer toe naar hun kantoor gegaan. Ik ben heel goed geholpen en ze hebben hun tijd genomen. Ze hebben hun best gedaan maar ik blijf toch met vraagtekens zitten over de manier hoe het bedrag is berekend. Ik heb meer betaald dan het verbruik en de kosten die ze in rekening hebben gebracht. Daar komen wij niet uit. Maar ik denk dat het niet aan het personeel ligt maar aan hun werkwijze/administratie. ik ga het verder uitzoeken. Maar de klacht hebben ze heel goed behandeld. complimenten voor de dame die mij geholpen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door kanhahen