Klacht: geen advies, geen geld retour en onbeschoft gedrag leiding

op 09 februari 2018 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Gisteren 1,5 liter grondverf laten mengen: ik geef aan dat het voor een schilder is die binnenshuis werkt en krijg verf op terpentinebasis mee (45 euro). Daar mogen schilders binnen niet mee werken (Arbo-wetgeving, maar niet bekend bij Karwei).Twee keer gebeld maar kreeg te horen dat ik daar zelf voor had gekozen. Alles wat ik zei werd tegen me gebruikt, de verkoopster had niks hoeven vragen, het was mijn eigen schuld en mijn geld kreeg ik niet terug. Klacht aan hoofdkantoor gemaild, maar zij bellen met het filiaal en geloven de leiding klakkeloos. Dit is een hele zielige houding van een zaak met slecht geschoold personeel en een en hele gebrekkige service. Karwei is zo goed als failliet, dat is niet gek, als je er rondloopt zie je nauwelijks personeel en het duurt lang voordat je geholpen wordt. Voortaan naar Praxis, die iets verder weg ligt, daar zijn ze heel vriendelijk en doen ze nooit moeilijk.

Geld retour

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blob