Klacht: Geen actie na verzoek punten overzetten

op 01 mei 2021 over ING in de categorie Banken

Ik ben al weken bezig om rentepunten over te zetten naar een andere rekening. (ING)

Reactie is steeds,( afdeling is ook niet telefonisch bereikbaar ?? )

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met klantenservice ING punten.

Wij hebben uw verzoek betreffende uw punten overhevelen in goede orde ontvangen. Uw vraag hebben wij in behandeling. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

Wij hebben geprobeerd om uw vraag zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Klantenservice ING Punten

Als de punten worden overgeschreven !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 03 mei 2021 om 09:36 geantwoord

Beste Marco,

Wat vervelend dat je nog geen bericht hebt gekregen van onze klantenservice Punten. Excuses daarvoor! Jouw feedback hierover geef ik door zodat we deze service kunnen verbeteren.

In principe is het niet mogelijk om de punten over te hevelen naar een andere rekening. Hier is 1 uitzondering op, namelijk bij beeindiging van een rekening met dezelfde tenaamstelling. Is dit voor jou van toepassing dan kan onze klantenservice ING Punten dit voor jou nakijken met het door jou ingediende verzoek.

Op dit moment is onze klantenservice goed bereikbaar. Onze Puntenwinkel kun je telefonisch bereiken via dit nummer 020 22 888 88. Mijn collega's zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Marco

2 maanden geleden - Helaas is na een aantal standaard e-mailtjes het nog steeds niet opgelost ! Ook terugbellen door ING is niet mogelijk ? Welke stappen moet ik nu nemen om dit op te lossen ? mvg Marco

Alle klachten die gemeld zijn door Marco