Klacht: Geen account mogelijk

op 15 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omzet mijn ex (die 5jaar gelden vertrokken is) een account heeft bij de Wehkamp op mijn huisadres. Kan ik niks bestellen.
Want dan moet ik inloggen met een van haar vele emailadressen.
Niemand is bevoegd om haar account los maken van mijn adres.
Stel dat ik ga verhuizen, dan heeft de volgende bewoner het zelfde probleem. Volgens Wehkamp moet zij een adres wijziging doorgeven.
Maar waarom zou ze?
Ze neemt een nieuw mail adres en en bestelt vrolijk verder!
Volgens Wehkamp heeft dat te maken met de privacy…..
Gek dat ik ze daar niet over hoorde toen de openstaande nota betaald diende te worden….
Dan is het opeens mijn verantwoordlijkheid.

Gewenste Oplossing:

Als ze haar account van mijn huisadres losgekoppeld hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Vervelend om te lezen dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. U zou eventueel een bestelling kunnen plaatsen en een volledige vooruitbetaling doen. Het adres kunnen we niet zomaar aanpassen dit inderdaad i.v.m. pricavy. We willen vragen om even contact op te nemen met uw ex partner en haar te verzoeken om een adres wijziging door te zetten. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door 19jesse78