Klacht: geen abonnement afgesloten

op 13 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mij werd een abonnement aangesmeerd waar ik niet van op de hoogte was. Ik ben geen puzzelaar, dus zou ik nooit dit abonnement aangaan. Ik gooi de puzzelboekjes bij het afval en zal niet betalen. Anders onderneem ik andere stappen, want dit riekt naar oplichting.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u direct dit voor mij nutteloze abonnement beeindigd en mij niet lastig valt met facturen en aanmaningen voor iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven of een handtekening of een handtekening heb gezet. Tevens meld ik dat het vermelde adres fout is!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

2 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 september 2018 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door skipkaatsbal