Klacht: Geen abonnement afgesloten

op 18 december 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Juni dit jaar geweest bij KPN vestiging Goes en gevraagd of ze me op de hoogte willen houden van Internet in Zeeland.
Door verkoper per abuis abonnement ingevoerd 2 weken later contract binnen gekregen na de KPN verkoper erop aangesproken te hebben adviseerde hij mij om af te wachtten daar hij in het systeem niks kon vinden, daarna ontving ik een starterspakket welke door medewerking van betreffende medewerker weer is opgehaald, maar tot mijn stomme verbazing geconstateerd dat er toch geld werd ingehouden voor een abonnement.

Annulering abonnement m.i.v. ingangsdatum en terugstorten ingehouden betalingen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 20 december 2012 om 11:03 geantwoord

Beste Coria,

Wat vervelend om te lezen dat u al meerdere keren aangegeven heeft het abonnement te willen annuleren.
Uit het systeem is gebleken dat het abonnement nog steeds actief is.
Inmiddels heb ik het abonnement voor u beëindigd. U zult hier nog per brief van op de hoogte gesteld worden.

Na een berekening van alles kosten heb ik €119,00 naar uw rekening overgemaakt.
Alle kosten die u gemaakt heeft worden hiermee vergoed.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Ivette
KPN Webcare Specialist

Reactie van de melder van de klacht coria

6 jaren geleden - Gisteren telefonisch contact met mij opgenomen door KPN, voor zover alles netjes afgehandeld en opgelost, alleen blijf ik het jammer vinden dat e.e.a. eertijds niet telefonisch af te handelen was met de klantenservice.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door coria