Klacht: Geen aansluiting, wel toren hoge rekeningen.

op 19 april 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

zins augustus 2016 heb ik geen beeld meer omdat de kanalen verschoven zijn naar HD kanalen. toe werd mij aangeboden door Canaldigitaal; Een andere nieuwe gratis schotel + een monteur. Op de afgesproken datum 15/12/2016 kwam de monteur niet opdagen. Er werd excuses gemaakt en er werd een nieuwe afspraak gemaakt op 22/12/2016, ook op deze datum kwam de monteur weer niet opdagen. Na heel veel medewerkers gesproken te hebben van Canaldigiaal, waaronder Robert Gerritsen en Carina Mulders en maar steeds te horen krijgen; Ja er is wat fout gegaan wij gaan dit oplossen. Gebeurd er helemaal niets !! Wel krijg ik toren hoge rekening van iedere keer aansluitkosten met dubbelen kaarten terwijl er niets tot stand komt. Inmiddels krijg ik een schrijven van de deurwaarder met een rekening van €600,=. Van een op hol geslagen computer die maar rekening blijft uitspugen. intussen 8 maanden zonder tv wachten op een schotel + monteur.

Geen rekeningen voor niet geleverde diensten en materiaal. En graag weer beeld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 20 april 2017 om 14:10 geantwoord

Heeft op 21 april 2017 om 15:34 geantwoord

Volgens u administratie gaat het hier om een nieuw contract. Daarvoor bent u niet gemachtigd om een automatische incasso te gebruiken. Dus heb ook hier het recht op om deze te storneren .

Alle klachten die gemeld zijn door romotax@hetnet.nl