Klacht: Geen aansluiting voor mijn moeder van 88

op 29 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 3 weken gelden hebben wij voor mijn moeder van 88 een Ziggoabonnement aangevraagd. Zij is verhuisd naar een verzorgingstehuis en is verplicht om een abonnement van Ziggo te nemen. Deze verplichte winkelnering levert Ziggo in zo’n 100 abonnementen op. Nu belooft de klantenservice van alles, maar het kastje is nog niet geleverd. De klantenservice houdt af of belooft van alles en vandaag zelf iemand aan de lijn van een callcenter uit Suriname(?).

Gewenste Oplossing:

Als mijn moeder tv kan kijken en haar eigen telefoonnummer heeft en WiFi.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cettema