Klacht: Geen 1,5 meter afstand

op 17 mei 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Stond in de rij voor sigaretten te halen en er werd geen anderhalve meter afstand gehouden . Er stonden 2 jonge meiden 1 iemand te helpen aan de kassa en er werd door een oudere vrouw gevraagd om misschien de rest te helpen omdat er een opstopping werd veroorzaakt op deze manier. Er stonden inmiddels al zo’n 10 mensen te wachten. Maar er werd heel grof gezegd door het kassa meisje dat dit niet haar probleem was. Ik vind dit ronduit onbeschoft en schandalig en zeker in deze tijd vind ik dit ongehoord en niet kunnen. Dit is dan ook niet de eerste keer en nu ben ik er klaar mee. Mvg Joyce

Dat dit beter word nageleefd de anderhalve meter, door bijv minder mensen in de winkel te laten en zeker aan de kassa er beter op gelet word en of iets gezegd van word als mensen hier niet aan houden. Ook door als er een opstopping veroorzaakt word dit eerst af te handelen en al helemaal geen grote mond te trekken. Want ja dit is wel jullie probleem en jullie horen voor de goede orde te zorgen als dit mis gaat. Nogmaals dit is dan ook niet de eerste keer en nu doen ik een klacht in.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel88