Klacht: Geeft heel weinig koffie

op 18 september 2016 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al tweede keer hetzelfde probleem. Hij geeft weinig koffie en de deksel loopt af en toe vast. Hij is al een keer gerepareerd. Toen had ik hem al 6 weken kwijt. Nu doet hij weer hetzelfde. Ben ik weer naar blokker geweest. Het antwoord is weer hetzelfde. We sturen hem voor reperatie. Nu ben ik hem weer voor 6 weken kwijt. Ik wil gewoon nieuwe senseo apparaat.!!!!
Ik had eerder ook een senseo apparaat toen had ik geen problemen mee met de apparaat. Volgens mij bij deze zit gewoon fabrieksfout.
Hoe dan ook binnen bijna twee jaar heb ik de apparaat 3 maanden kwijt voor reperatie. Dit kan niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil nieuwe apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deniz alan