Klacht: gedwongen abonnement na gebruik maken Groupon aanbieding

op 11 juni 2014 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Groupon aanbieding gekocht 6 maanden sporten.
Er staat nergens vermeld dat deze automatisch verlengd wordt of dat ik moet opzeggen of dat er sprake is van een abonnement.
Ik ben een overeenkomst aangegaan via groupon dmv koop op afstand en op basis van de groupon aanbieding ben ik tot koop over gegaan.

De inschrijfformulier van Train More is geen onderdeel van de aanbieding. Ik heb mijn handtekening op dit papier gezet in de vooronderstelling dat ik hiermee instemde met gemaakte afspraken.

Train More zegt dat ik nu een abonnement hebt en moet betalen????

Ik heb inmiddels zowel groupon en trainmore eindhoven en klantenafdeling aangeschreven en nog niets vernomen.

vernietig ongewild abonnement.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:20 geantwoord

Beste heer/mevrouw Merks,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door ceee