Klacht: Gedupeerd door IQdrive

op 18 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorig jaar zomerherfst ben ik begonnen met rijlessen bij IQdrive. Ik heb een volledig pakket betaald icl examen.
Wat me nu te binnenschiet, terug denkend aan toen, is dat ik geen officieel bewijs heb van mijn contract bij IQdrive.
Ik moest van de instructeur bij wie ik een proefles deed een foto maken van wat ik heb getekend, maar ben die helaas kwijt…
Ik heb dus helemaal geen bewijs nu.
Het tweede vreemde is dat ik in twee termijnen zou moeten betalen.
Echter is bij de tweede betaling het bedrag dubbel van mijn rekening afgeboekt. Ik heb de rijschool gemaild en het bedrag teruggeboekt…
Door werk en prive omstandigheden zit ik nu ongeveer op de helft van mijn rijleskaart,
maar wil mijn rij-instructeur geen les meer geven. Dit omdat zij geen zekerheid heeft over haar inkomen.
De rijschool heeft niemand op de hoogte gesteld; geen rijlesser of instructeur.
Alleen via facebook staat een vaag bericht, waar ze verder niet meer op reageren.
Ik heb het Juridisch loket gemaild en de rijschool zelf.
IQdrive laat niks van zich horen…
Ik hoop dat jullie ons als gedupeerden kunnen helpen!

Gewenste Oplossing:

Als ze met een passend juridische oplossing komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lxqgep