Klacht: gedrag van de telefoniste,s

op 04 april 2013 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

mijn klacht is dat ik verscheidene malen een telefoontje heb gepleegd maar steeds weer een jonge dame aan de telefoon krijg die blijkbaar niet het fatsoen kan opbrengen om iemand aan het woord te laten de dame in kwestie vind het nodig terwijl ik aan het praten ben er doorheen te wauwelen zodat ik niet kan volgen wat er gezegd word en zij ook niet, ik vind het zeer onbeschoft dit lijkt nergens op misschien ander personeel???

als men het fatsoen op kan brengen eens te luisteren wat iemand nu eigenlijk te zeggen heeft. ik blijf ook fatsoenlijk aan de telefoon.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 09 april 2013 om 11:11 geantwoord

Wij hebben u vandaag gemaild met een uitgebreide reactie. Wij doen er alles aan om te pogen deze kwestie zonder verdere kosten op te lossen. Op escalatie zijn
wij zeker niet uit en onze medewerkers, die u sprak, ook niet. Wij hopen dat u met ons
naar de/een oplossing streeft. Wij zien niets liever dan dat deze zaak in het nu nog minnelijke stadium
wordt opgelost. Dan voorkomt u verdere kosten

Alle klachten die gemeld zijn door helena1952