Klacht: Gedeeltelijke bezorging

op 22 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2016 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw knubben,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u het blad VROUW heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zullen u het blad via de post nazenden. Deze kunt u dan nog deze week in de brievenbus verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door louisknubben@gmail.com