Klacht: Gebruikte telefoon

op 08 februari 2018 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Na een telefoon bij gsmweb te hebben besteld kreeg ik deze 6 weken later terwijl er 8 dagen was beloofd. Eindelijk ik huis bleek er al een geschiedenis in te staan over breipatronen en YouTube jody bernal enz enz dit te hebben gemeld kon ik kiezen of een nieuwe telefoon of een vergoeding. Ik heb gekozen voor de vergoeding omdat ik anders weer min 4 weken moest wachten. Vergoeding nooit gekregen en ze zeggen dus dat ze een screensaver hebben opgestuurd. Nu vind ik dat zelf wat karig voor een telefoon die al is gebruik. Screensaver dus ook nooit ontvangen. Ze willen dus nu wel geld zien maar ik wil eerst mijn passende vergoeding. Na telefonisch contact(5x) en 8mails blijven ze de rekening maar sturen en het komt erop neer dat ik niet moet zuren en gewoon maar moet betalen.

Niets

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Souv