Klacht: “Gebruikt” product ontvangen, mag niet geretourneerd worden

op 28 december 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen van douglas, echter zag ik meteen al dat dit niet mijn kleuren waren. Ik besloot deze dus in een fysieke shop te retourneren. De dame begon alles open te maken om te controleren (zelfs de lipgloss) en kwam tot de conclusie dat de highlighter gebruikt was en deze dus niet geretourneerd kon worden. Ik gaf aan dat ik deze niet gebruikt heb, net als de rest, het product was ook niet geseald, maar volgens de medewerker kan ik geen gebruikt product ontvangen hebben van de online shop, blijkbaar is dit toch het geval

Gewenste Oplossing:

Geld terug of eventueel een bon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 15 januari 2018 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Duijnker,

Hartelijk dank voor het delen van uw klacht via klacht.nl en onze welgemeende excuses voor de vertraagde reactie.

Hopelijk heeft u via een alternatieve wijze contact met ons op kunnen nemen naar aanleiding van uw ervaring met het retourneren van uw producten in een van onze stores.

Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, schroom dan niet om contact op te nemen via onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 899 1115 of per e-mail: klantenservice@douglas.nl

Met vriendelijke groet,
Parfumerie Douglas Nederland

Heeft op 15 januari 2018 om 10:47 geantwoord

Ik begrijp niet helemaal wat de oplossing van Douglas precies inhoud. Als ik het zo lees is er niet echt een duidelijke oplossing geboden, wat ik jammer vind.

Alle klachten die gemeld zijn door NikitaDeborahDuijnker