Klacht: gebruik norton

op 14 januari 2014 over Norton in de categorie Software

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Norton over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Norton

3 jaren geleden - Geachte Mevrouw Bogaert, Uit uw bericht begrijp ik dat u een aantal vragen heeft betreffend uw Norton account. Dit account is gelinkt met het email adres wat opgegeven is toen het aangemaakt is. U kunt op elk gewenst moment uw abonnement controleren door in te loggen op uw Norton account https://www.myNortonAccount.com Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons hiervoor van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 020 5040 539. Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Norton

Heeft op 15 januari 2014 om 08:41 geantwoord

Klant is telefonisch benaderd door EMEA Escalatie Team op 14 Januari 2014. Klacht is compleet afgehandeld op 15 Januari in de ochtend.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalieb