Klacht: Gebruik geblokkeerd

op 20 mei 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb in schuldhulp en budhetbeheer gezeten waardoor de nota’s van Afterpay als “onbelangrijk” worden gezien en niet betaald werden. Daarna zijn ze overgedragen aan Infoscore. Ik had vier nota’s. Deze zijn middels voorstel tot finale kwijting door mij afbetaald. Op de app van Afterpay zijn drie van de vier afgehandeld en blijft er 1 op de status ‘bij incasso’ staan. De andere 3 staan netjes nu bijgewerkt naar ‘geannuleerd’. Ik ben tig mails met ze verder maar ze willen of sterker gezegd ze kunnen deze status niet wijzigen. Groot raadsel want de andere facturen hun status zijn WEL van incasso naar geannuleerd gewijzigd. Nu kan ik dus volgens hen nooit meer gebruik maken van Afterpay… zelfs BKR verdwijnt na 5 jaar en dit niet? Vind het scahndalig en vooral bijzonder dat deze ene status blijft staan terwijl alles netjes door mij is betaald.

Als de status naar geannuleerd gewijzigd wordt en ik weer van Afterpay gebruik kan maken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

4 maanden geleden - Beste,Bedankt voor jouw bericht.Helaas kunnen wij deze status niet wijzigen in de App. Het spijt mij jou niet anders te kunnen mededelen.Ik kan je ook geen ander antwoord geven dan dat mijn collega's al hebben gedaan. Het is helaas niet meer mogelijk om gebruik te maken van onze service.Met vriendelijke groet, Marcella

Reactie van de melder van de klacht CSS72

4 maanden geleden - Het klopt gewoon niet waarom de andere betalingen WEL wijzigen en deze laatste niet? Laat een manager of iets het oplossen dan, zo ga je toch niet met klanten om?

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 25 mei 2020 om 19:00 geantwoord

Heeft op 26 mei 2020 om 18:46 geantwoord

Het gaat er niet eens om dat ik het niet meer kan gebruiken, het gaat om het principe. Er blijft een factuur staan als \"bij incasso\" terwijl ik netjes BETAALD heb. Ik vind jullie service enorm slecht, ik gebruik al jarenlang Afterpay en word nu geblokkeerd om een lullige reden. Dus nee dit is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door CSS72