Klacht: Gebroken screenprotector

op 20 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik ontving net mijn bestelling maar de screenprotector voor mijn iPhone 5s blijkt gebroken.

Als ik een degelijke screenprotector zou toegestuurd krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - wat is het beste-lnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Stammeleer, Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben. Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer. Of logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket toevoegen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr Met vriendelijke groeten, Lieneke Jansen Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2017 om 00:23 geantwoord

Geachte mevrouw Stammeleer,

Of logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket toevoegen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Met vriendelijke groeten,

Lieneke Jansen
Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

Alle klachten die gemeld zijn door Ine st