Klacht: Gebroken clever cane wandelstok

op 27 juni 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

7 weken geleden twee clever cane wandelstokken gekocht voor mijn oma. Na zes weken is er 1 afgebroken waardoor ze bijna is komen te vallen. Gebeld met tommy teleshopping met de vraag of ik het geld terug kan krijgen, was niet mogelijk aangezien 30 dagen waren versteken. Ze konden alleen nieuwe leveren maar aangegeven dat ik die niet wil ivm veiligheid en t volgende keer wel mis kan gaan. Stokken opgestuurd maar nu mail gekregen dat ze niet in goede orde retour zijn gekregen en ze het niet in behandeling nemen. Schandalige service…

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 27 juni 2017 om 16:32 geantwoord

Beste klant,

Het is absoluut niet de bedoeling dat het artikel breekt. Hiervoor onze welgemeende excuses. Na controle is gebleken dat er al reeds contact is geweest met een collega van de klantenservice. Uiteraard krijgt u het volledige aankoopbedrag terug gestort op het iban rekeningnummer waarvan tevens de betaling is gedaan.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanbiest