Klacht: Gebroken

op 29 mei 2018 over Hästens in de categorie Meubelwinkels

Aantal jaar geleden een Hästens bed gekocht. €13000 euro
Goed slapen is belangrijk dus daar wilden we dan ook wel iets meer voor uitgeven (achteraf sliep mijn Ikea matras 10x beter!)
Met name het topdek is plat en bied totaal geen conmfort meer
De winkel waar we het bed gekocht hebben geven aan de klacht bij Hästens Zweden te hebben neergelegd (inmiddels 2,5 maand geleden) en tot op heden alleen een reactie dat ik het topdek maar eerst moet wegen! Notabene is er na mijn klacht iemand van de winkel langs geweest om het topdek te bekijken en fotograferen!

Een nieuw topdek zou mij €2700 euro gaan kosten, fijn na 4 jaar! Dat is mij bij aanschaf ook niet verteld.

Kortom: de mensen van de winkel verschuilen zich achter de leverancier en de leverancier geeft geen gehoor.
Geen oplossing tot nu toe voor mijn klacht.

Ondertussen sta ik iedere ochtend gebroken op en heb ik spierpijn van top tot teen.

Als ik eens een weekend van huis ben en in een hotel slaap, heb ik nergens last van!

Morgen maar weer eens terug naar de winkel, kijken of er nog iets op te lossen valt.
De eerste keer na de klacht gaven ze in de winkel ook wel toe dat mijn topdek veel te snel versleten is, er zouden er ook bij zijn met productiefout.
Nu opeens weet niemand ergens meer van??

Nieuw topdek!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hästens over deze klacht.

Bericht van Hästens

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw MizzChater, Vervelend om te horen van uw probleem. Kunnen wij wellicht kijken of we iets voor u kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Hästens flagshipstore Leiderdorp

Alle klachten die gemeld zijn door MizzChater