Klacht: gebrekkige service traplift

op 21 februari 2018 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Ik bestelde in december een traplift voor mijn moeder. Een cadeau van zo’n 8000 euro, daar verwacht men wel een degelijke service bij en een product dat naar behoren werkt. Maar niet bij Practicomfort!
Twee dagen na de installatie bleek dat het ding niet correct oplaadde. Ettelijke mails en telefoontjes om geholpen te worden. Eindelijk 2 weken na de feiten kwam iemand langs en was het in no time geregeld. Alleen … daags nadien werkte de display helemaal niet meer en weten we niet of je de lift veilig kan gebruiken. Ook nu onmogelijk om 4 dagen na melding enige vorm van reactie te krijgen, behalve naar elkaar doorverwijzen.
Daarnaast bleek bij levering de zit ook te hoog, waardoor de voeten niet aan de plank konden. Een nieuwe zit werd op kosten van Practicomfort besteld … en daar wachten we ook al weken op.
Lamentabel.

Ik wil ten laatste daags na het melden van een klacht een antwoord en een afspraak binnen een redelijke termijn van 1 week te tellen vanaf melding die ook wordt gerespecteerd.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sabonadier

9 maanden geleden - Ik werd vandaag meteen gebeld­čľĺHet stuk zal pas over 3 weken geleverd worden. Maar maandag komt iemand langs om het display probleem te bekijken. Uw interventie heeft zijn effect niet gemist. Ik betaal in elk geval niet zolang alles niet perfect werkt. Zoveel is zeker.

Alle klachten die gemeld zijn door sabonadier