Klacht: Gebrekkige kennis Sonos-medewerker

Br.Ho. op 09 december 2019 over Sonos in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Sonos Directie,

Een paar dagen geleden ben ik zeer goed geholpenbijgestaan door een van uw medewerksters m.b.t. o.a. mijn Sonos-wachtwoord.
Zij had heel veel geduld, was zeer vriendelijk en netjes.

Vandaag wou ik geïnformeerd worden hoe ik weer bij ‘alle zenders’ (d.w.z. radiozenders) kon komen. Dat was ik vergeten.
De medewerker beweerde dat zoiets niet mogelijk was en radio zendersstations een voor een geïnstalleerd moesten worden.
Waarschijnlijk was de mogelijkheid om in een keer ‘alle zenders’ te instaleren weggehaald … merkte hij op.

Na veel zoeken heb ik zelf gelukkig weer de juiste oplossing kunnen vinden … te weten:

1. BLADEREN 
2. RADIO DOOR TUNELN 
3. MUZIEK 
4. WERELDMUZIEK 
5, ZENDERS ENPROGRAMMAS 
6. ALLE ZENDERS

Het is maar dat u het weet.

Vriendelijke groet,

Bram Hofland

(Apeldoorn)

Gewenste Oplossing:

Dat u (als directie) het e.e.a. weet.
Een reactie uwerzijds zal op prijs gesteld worden..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sonos

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sonos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Br.Ho.