Klacht: gebrekkige dienstverlening

op 08 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al jaren wordt er door het management van NS badinerend gedaan over het “Kennemerlijntje” . Er zouden geen problemen zijn, ondanks het feit dat veel reizigers en ook lokale gemeentebestuurders meerdere malen het tekort schieten van NS op deze lijn aan de orde hebben gesteld. Ook afgelopen week weer. Twee maal gebruik gemaakt van het “Kennemerlijntje”. Beide keren buiten het spitsuur en in de door u zo genoemde daluren (na 9.00 uur en voor 16.00uur). Beiden malen was geen zitplaats beschikbaar, de balkons waren overvol en ook in de coupés stonden vele reizigers. De trein van Amsterdam naar Hoorn via Haarlem was zelfs zo vol dat mensen op het perron achterbleven en het bijna ondoenlijk was om bij het naderen van het uitstapstation bij de deuren te komen.

Gewenste Oplossing:

Als de bovenstaande problematiek door de NS eens serieus genomen zou worden en daarvoor gepaste maatregelen zou nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 07:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door schwartz