Klacht: gebrekkige dienstverlening

op 08 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nu al jaren wordt er door het management van NS badinerend gedaan over het “Kennemerlijntje” . Er zouden geen problemen zijn, ondanks het feit dat veel reizigers en ook lokale gemeentebestuurders meerdere malen het tekort schieten van NS op deze lijn aan de orde hebben gesteld. Ook afgelopen week weer. Twee maal gebruik gemaakt van het “Kennemerlijntje”. Beide keren buiten het spitsuur en in de door u zo genoemde daluren (na 9.00 uur en voor 16.00uur). Beiden malen was geen zitplaats beschikbaar, de balkons waren overvol en ook in de coupés stonden vele reizigers. De trein van Amsterdam naar Hoorn via Haarlem was zelfs zo vol dat mensen op het perron achterbleven en het bijna ondoenlijk was om bij het naderen van het uitstapstation bij de deuren te komen.

Als de bovenstaande problematiek door de NS eens serieus genomen zou worden en daarvoor gepaste maatregelen zou nemen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 07:32 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door schwartz