Klacht: gebrekkige dienstverlening

op 22 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 20 sept. begint de reis van Eindhoven naar Amsterdam om circa 14.30 uur. Bij ’s Hertogenbosch wordt de reis onderbroken na enige onverstaanbare zinnen door de conductrice in de trein uitgesproken. Bij navraag op het perron heeft de conductrice niets te melden. Niets over de oorzaak, niets over de te nemen maatregelen en niets over een termijn waarin uitsluitsel gegeven kan worden. Ook de mededelingen op het station zijn onverstaanbaar. Na een uur kan de reis voortgezet worden, maar bij Utrecht meldt de conducteur dat de trein niet verder gaat. Opnieuw geen mededelingen over oorzaak en termijn. Na geruime tijd ronddolen op Utrecht Centraal en kan de reis voortgezet worden in een overvolle trein, waarin slechts staanplaatsen beschikbaar zijn. De reis Eindhoven-Amsterdam heeft dan bijna vier uur geduurd. Natuurlijk kan de NS soms niets doen aan de oorzaak van dit soort calamiteiten, maar dat de NS na jaren van klachten, waarschuwen, boetes en ontelbare keren beterschap te beloven nog steeds totaal faalt in de communicatie met haar klanten is ronduit stuitend. Opnieuw heeft de NS getoond dat men absoluut niet in staat is om een vervoersysteem te exploiteren en klanten aan zich te binden.

Gewenste Oplossing:

Tevreden? Na honderd ergernissen, vertragingen, uitval van treinen, misgelopen afspraken, onverstaanbare mededelingen via de intercom in het treinstel, onduidelijke en onverstaanbare mededelingen via de luidsprekers op de perrons als piepende, krakende en remmende treinen alle geluid overstemmen.
Tevreden worden zal vrijwel uitgesloten zijn, of men moet gewoon weer gebruik gaan maken van de auto.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 20-09-2017