Klacht: Gebreken nieuwe fiets

Madelon1982 op 09 september 2021 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Een aantal weken geleden heb ik bij dit bedrijf een nieuwe fiets voor mijn dochter gekocht. Samen met een vriend in elkaar gezet, alleen de handrem wilde ik bij de fietsenmaker laten doen. Deze vertelde dat er van alles stuk was aan de fiets: versnellingen, slag in het wiel, handrem en standaard. Zij gaven het advies de fiets terug te sturen. Na een week mailen en bellen is er nog steeds geen oplossing. Ik moest een filmpje opsturen wat ik erg vreemd vind omdat ik al in de mail heb beschreven wat er allemaal mis aan is. Ik zou graag de fiets terug willen sturen en mijn geld terug krijgen. Mijn dochter heeft iedere dag een fiets nodig en zij schuiven iedere keer een reactie vooruit.

Fiets terugsturen en geld terug. En nooit meer iets via deze site bestellen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelon1982