Klacht: Gebogen iPhone.

op 28 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een iPhone 6S gekocht rond maart. Ik heb al jaren iPhones en altijd gebruikt met een hoesje. Mijn iPhone is op de een of andere manier toch gebogen. Ik ben eerst naar de phonehouse geweest, omdat ik daar mijn abonnement heb verlengd. Ik liet mijn telefoon zien en vertelde mijn verhaal. De medewerker gaf aan dat dit via Apple moest. Ik heb Apple support meteen gebeld hierover en gevraagd of dit een bekend probleem was. De medewerker gaf aan dat ze hiervan afwisten en ik heb dit ook op internet gevonden. De medewerker gaf aan dat mijn telefoon wel gemaakt kon worden, maar dat het niet vergoed werd. Dus Apple verkoopt telefoon waarvan ze weten dat ze bepaalde schade oplopen en verwacht dat een consument hier dan voor gaat betalen. Dit voldoet gewoon niet aan de verwachtingen die een consument realistisch gezien kan krijgen van Apple! Ik heb al jaren iPhones (sinds de iPhone 4). Dit is de eerste iPhone die gebogen raakt en ik verwacht gewoon dat dit wordt opgelost anders is dit echt mijn laatste iPhone ooit en ik zal mijn ervaringen ook zeker met iedereen delen voordat mensen hetzelfde probleem als ik gaan ervaren!

Kosteloos reparatie, vervanging toestel of zorgen dat jullie telefoons voldoen aan klantenverwachtingen. Een consument kan zeker verwachten dat zijn telefoon niet krom raakt als hij een hoesje gebruikt!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anela123