Klacht: Geboekt online ingecheckt en bij de receptie van Port zeelande geweigerd omdat er geen 21 jarige bij de geboekte en ingecheckte personen is.

op 04 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn zoon met drie vrienden hebben geboekt bij Center Parcs Zeelande. Booking is geaccepteerd en het online inchecken ook. Center Parcs was op de hoogte van hun geboortedata. Bij het Park aangekomen worden ze bij de receptie geweigerd zonder oplossing aan te bieden. Hoofdkantoor gebeld en deze geven aan dat Center Parcs fout zit en bieden excuus aan en het Park moet een alternatief aanbieden zeggen ze. Het Park gebeld en deze weigeren een oplossing aan te bieden.
Center Parcs had de geboortedata moeten checken bij Booking en online incheck. Hierin zijn ze in gebreke. Ze hadden de booking nooit mogen accepteren. Toen ik ze hierop heb aangesproken werd de verbinding verbroken, zowel door de manager van Parc Zeelande als bij het hoofdkantoor

Bij een hele goeie compensatie bovenop de betaalde booking. Alsmede de reiskosten
Wanneer Center Parcs dit net zo onbeschoft regelt als hun medewerkers die de verbinding verbreken schakel ik een advocaat in.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bonne Veenhuizen