Klacht: Geblokkeerd ivm oude bewoners

op 02 augustus 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag ben al weken bezig met afterpay en directpay . Over en weer contact hun laten zelf niks aan mijn weten . Na een aantal keer besteld te hebben netjes ruim optijd betaald kan ik ineens niks meer bestellen geblokkeerd . Contact gehad met afterpay na aandringen hebben ze mijn informatie gegeven dat ik niet meer via afterpay kan betalen ivm er openstaande rekeningen staan van de oude bewoners dit is niet alleen van afterpay maar van meerdere dingen waar ik al een jaar mee bezig ben zolang ik in mijn nieuwe flat woon. Ik probeer hier met afterpay uit tekomen maar het enigste wat ze zeggen is dat ze hier niets aan kunnen doen.
Ik ben zelf iemand die dr eigen als alleenstaande moeder kapot werk alles op een rijtje heb en dan door toedoen van oude bewoners niks meer kan

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn adres gewoon weer vrijgeven en afterpay kan gebruiken wat de oude bewoner op zijn kerfstok heeft kan ik niks aan doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bertina89