Klacht: Geblokkeerd account

op 22 juli 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

ze hebben mijn 12-jarige account gesloten vanwege verdenking en hebben geen details verstrekt. dit account is gebruikt om veel items te verkopen en ik heb ook honderden euro’s betaald voor extra reclame. maar ze blokkeerden nog steeds mijn account en willen het niet opnieuw openen. Ik heb een nieuw account geopend, een advertentie geplaatst en betaald door ideal voor een extra advertentie. opnieuw werd dat account geblokkeerd en de advertentie verwijderd. ze zijn niet bereid om erover te praten, hoe ze kunnen verifiëren dat ik geen oplichterij ben (ik betaalde met mijn ideaal) en ze willen ook niet terugbetalen.

Ik ben nog steeds niet tevreden, omdat ik geen account meer kan openen bij deze site, geen informatie kan krijgen over waarom ze hebben besloten en geen restitutie kunnen krijgen. Ik heb een kopie van alle berichtenuitwisseling om hun slechte klantenservice te zien.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmoustapha