Klacht: Geblokkeerd

op 09 juni 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Mijn bestelling is helaas niet aangekomen. Wat blijkt dat ze mijn bestellingen hebben geblokkeerd (door vermoedelijk misbruik, omdat mijn bestellingen apart zijn besteld door benodigdheden). Er kan hier niet zomaar geconstateerd worden van misbruik. Dit zijn mijn bestellingen als een klant ongeacht prijsverhouding. Op de site staat nergens vermeld over de ‘aantal bestellingen die een klant mag bestellen qua prijs’. Ook nog eens een bestelling blokkeren zonder een vermelding! Erg jammer. Kan ik uberhaupt nog bestellingen plaatsen? Ondanks mijn nare ervaringen die ik heb gekregen met het personeel en de winkel was ik toch nog aan het bestellen. Aangezien ik mijn bestelling waarvoor ik betaald hebt (ookal is het een klein bedrag waar hier moeilijk over word gedaan) niet ontvangen heb, zou ik graag mijn bedrag overgemaakt willen hebben, want officieel hoor ik mijn bestelling te krijgen wanneer ik betaald heb vooral bij een online shop als Douglas, of wil ik mijn bestelling ontvangen! Mijn mails worden blijkbaar genegeerd, zeer en zeer jammer.

Mijn bestelling ontvangen en dat er hier iets aangedaan word

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 13 juni 2016 om 13:03 geantwoord

Beste mevrouw Soykan,

Bedankt voor het delen van uw klacht via klacht.nl. We hebben van onze collega\'s van de Customer Service begrepen dat zij uw klacht inmiddels hebben opgepakt en in behandeling hebben genomen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u nog vragen hebben dan zien wij uw bericht graag tegemoet.

Webcare Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Viena