Klacht: Gebeld naar jullie en de Reis niet te vinden

op 03 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik 2 maal gebeld en jullie kunnen hem niet vinden en wij kunnen hem Gewoon boeken . Waar Ik mij dan aan stoor is , dat Ik na de aanbetaling die Ik gelijk over gemaakt hebt ,dan toch na een paar dagen later een herrinnering krijg voor de aanbetaling. Niet fijn en Dom van de 2 verschillende dames dat ze de Reis en hotel niet kunnen vinden . Gr Anja van Eijk . Anja.vaneijk@hotmail.com

Geen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

6 maanden geleden - Geachte mevrouw van Eijk, Hartelijk dank voor uw melding. Wij begrijpen dat u reeds een boeking heeft gemaakt. Heeft u een reserveringsnummer? Indien dit niet het geval is, vernemen wij graag om welke reis het gaat, de vertrekdatum en op welke achternaam er is geboekt. Het verwerken van een betaling duurt enkele dagen. De betalingsherinnering is een automatisch gegenereerde email en vermoedelijk heeft dit elkaar gekruist. Indien de betaling is afgeschreven, kunt u dit bericht uiteraard negeren. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 15 september 2016 om 16:54 geantwoord

Wij hebben mevrouw van Eijk op 3 september jongsleden een e-mail gestuurd met de vraag om een reserveringsnummer of reserveringsgegevens. Heden hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen en daarom sluiten wij nu deze melding. Als de klanten de klacht alsnog bij ons willen indienen mag dit uiteraard, bij voorkeur per e-mail naar service@neckermann.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door G van Eijk