Klacht: gebeld door privilege

op 23 mei 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Er werd gebeld (anoniem). Bij het opnemen was er geen contact maar ging de telefoon over waardoor het leek dat ik diegene was die probeerde contact te leggen. Daarna werd er opgenomen door Kevin van Privilege. Doordat ik nu degene ben die belt, betaal ik de belkosten waarschijnlijk. Nu nog niet te achterhalen, maar het kan natuurlijk ook maar zo een duur belnummer zijn. Gezien de werkwijze van Privilege, zou ik niet verrast zijn.
Ik heb zo snel mogelijk de verbinding verbroken.
Ik ben jaren terug klant (ontevreden) klant geweest bij Privilege. Het is me uiteindelijk gelukt van hen los te komen. Tot 2014, waarbij ik bij toeval ontdekte dat Privilege, bij de overgang naar IBAN, waarbij blijkbaar de blokkering van de automatische incasso was vervallen, weer geld van mijn rekening had afgeschreven. Dit is gemeld bij Klacht.nl, waarna Privilege formeel excuus aanbood en de klacht als afgehandeld beschouwde.
Nu maakt men blijkbaar weer gebruik van een oud adresbestand om contact met mij te leggen. Ondanks dat ik het bel-me-niet register heb geactiveerd, lukt het hen toch om mij (anoniem) te bellen, op een zodanige wijze dat het lijkt dat ik het contact leg.
Ik wil op geen enkele wijze meer worden benaderd door Privilege.
Mocht het zo zijn, ook al was er maar korte tijd verbinding, dat er belkosten in rekening zijn gebracht, zal ik in het vervolg van deze klacht, daar melding van maken.

Ik ben tevreden als ik niet meer gebeld wordt door Privilege.
Als er eventuele belkosten zijn gemaakt door de slinkse wijze waarop contact is gelegd, wil ik deze vergoed zien. Hoe gering ook, het gaat om het principe.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 23 mei 2016 om 11:13 geantwoord